Meest gekocht
 
Winkelwagen
Uw winkelwagen is leeg.
 
Aanbevolen
 

Verzendingen

Verzend informatie

Al onze producten worden met Taxipost verzonden.

Alle pakketjes worden pas verzonden wanneer de volledige betaling van het product binnen is. Je zal je bestelling dus gemiddeld 2 dagen na betaling bij je thuis in de bus krijgen. We doen ons uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te laten bezorgen, maar hiervoor zijn we natuurlijk een groot deel afhankelijk van andere diensten (de post, leveranciers, etc.). Wij zijn dus niet aansprakelijk voor eventueel afwijkende verzendtijden.

De algemene werking gaat als volgt:

  • klant plaatst bestelling en klant betaald
  • cash betalen aan de deur kan ook wanneer je als betalingsmethode kiest voor "rembours", dit brengt wel extra kosten met zich mee en is enkel mogelijk voor zendingen binnen België
  • overschrijving komt aan op onze rekening (1 tot 2 dagen; 3 tot 6 dagen in het buitenland)
    opgepast: wanneer je een overschrijving plaatst op vrijdag of in het weekend, dan wordt deze pas maandag verwerkt en komt het bedrag pas dinsdag op onze rekening.
  • bestelling wordt verwerkt (0 tot 1 dag)
  • de post bezorgt het pakketje bij jou thuis (2 tot 3 dagen; 2 tot 5 dagen in het buitenland)
    opgepast: de post werkt niet in het weekend, pakketjes die we vrijdag op de post doen worden pas maandag verwerkt!

Een bestelling bij  taliascare.be neemt dus gemiddeld 2 tot 3 dagen in beslag.

Opgepast: er zijn geen leveringen in het weekend. De berekening baseert zich dan ook op werkdagen. Afhalen is wel mogelijk in het weekend na afspraak.

Retourzendingen

Zorg ervoor dat al je klantgegevens die taliascare.be beschikbaar heeft correct zijn. Alle bij ons bestelde artikelen kun je binnen 7 dagen na ontvangst terugsturen waarna wij je geld zo snel mogelijk terug op je rekening storten. Hierbij moeten echter wel de volgende spelregels in acht worden genomen:

  • Maak je retour zending op tijd (binnen de 7 dagen) via email kenbaar.
  • Zorg ervoor dat je de retour zending ook binnen de 7 dagen verzend.
  • De verpakking van het product en het product zelf mogen niet beschadigd zijn.
  • De artikelen moeten in ongeschonden staat bij taliascare.be worden afgeleverd.

Indien deze regels niet in acht worden genomen, zijn wij niet verplicht om de artikelen terug te nemen en de betalingen ongedaan te maken. Wanneer de door jou geplaatste bestelling bij je thuis wordt bezorgd, moet je controleren of het bezorgde artikel voldoet aan de bestelling die je bij ons hebt geplaatst. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je dit binnen 7 dagen per e-mail melden aan info@taliascare.be. Vermeld in je communicatie met ons de eventuele afwijking en je ordernummer. We kunnen dan je artikel vervangen, een coupon aamaken of je geld terugstorten.

Neem de volgende stappen wanneer je een bestelling naar ons terugstuurt:

  • Laat per e-mail weten aan info@taliascare.be, de reden van de retourzending onder vermelding van het ordernummer of factuurnummer.
  • Gebruik voor de retourzending een luchtkussen envelop (bijvoorbeeld de originele envelop) of een stevige doos met vulling om beschadiging aan het artikel te voorkomen.
  • Stuur de retourzending naar het volgende adres:
    taliascare.be
    Hendrik Consciencestraat 28
    2800 Mechelen
  • Vermeld je naam en adres als afzender op de envelop/doos en frankeer deze voldoende. Onvoldoende gefrankeerde zendingen nemen we niet in ontvangst.
  • Indien de fout bij ons ligt dat je een onjuist artikel hebt ontvangen, dan nemen wij de retour verzendkosten voor onze rekening.
  • Wij nemen geen verantwoordelijkheid voor eventuele schade toegebracht tijdens het transport van de retourzending. Daarom raden wij aan om een retourzending aangetekend terug te sturen.